torsdag 21 oktober 2010

torsdag

Diskat, dammsugit, bäddat och plockat undan innan jag åkte till Hermelinens vårdcentral som jag numer tillhör och sen vidare mot jobbet. Fick träffa en bra läkare men han tyckte vi hade för lite tid och ville läsa på min journal och vad som är gjort och inte så fick en ny tid på onsdag till veckan. Måndag ska jag ta prover, onsdag dropp samt Hermelinen och torsdag ortopeden. Liiiite less är jag på sjukvården. Tror att jag måste omboka dropptiden då vi har personalmöte den tiden. Lite nervös inför ortopedmötet och för att dom ska tycka att operation av foten är aktuellt. Vill inte vara sjukskriven och gå på kryckor igen!

Nu på jobbet och jobb till 15 i morgon. Dressyrtävling på Kamira på lördag om andningen är bättre. Thåtte var upptagen så då blev det Kamira som jag dessvärre inte ridit så många gånger. Nåja det är kul att vara med och bra träning.
Nu jobba lite.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar