torsdag 3 februari 2011

Massage

Igår jobbade jag till 16.40 och for direkt därifrån till Maria som gav mig massage och taktilmassage. Taktila massagen var underbar som alltid men den vanliga gjorde väldigt ont stundtals då jag har så mkt inflammationer/spända muskler. Kom dit 17 och var färdig strax före 20! Man kan då verkligen säga att man får valuta för sina pengar och Maria är både duktig och noggrann. Efter den genomgången var jag rätt trött då jag kom hem och det blev popcorn till middag...

Idag är det torsdag. Börjar jobba 14 idag till 15 i morgon. Missar ridningen idag- ogilla. Ska försöka hinna hämta ut min nya box då jag bytt till bredbandsbolaget och 48 kanaler för 99 kr/mån i ett år. Därefter 199/mån. Ser ju inte särskilt mkt på tv då jag mer är en bokmänniska men kanske blir ändring på det då utbudet är större.
Nu ordna lite innan jobbet.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar