onsdag 11 maj 2011

Onsdag

Häpp vad jag har varit huslig idag. Har putsat båda köksfönstrena, strykit och hängt upp gardiner, satt om några blommor samt badat dom, dammsugit, diskat sveriges kanske världens största disk samt pysslat lite. I morgon blir det sovrumsfönstret, ev vardagsrumsfönstret en vända till med dammsugaren och sen skura.
Pappa skulle titta förbi med en radion samt makaronipudding som farmor har gjort. Den är så god! Vill ha en liten radio i sovrummet så man kan lyssna lite om man har svårt sova. Är det inte lite pro- varning på att ha radio i sovrummet? :) Apro på det så måste jag ta nytt kort till körkortet... hur gick det till?

Missar min lektion i morgon p.g.a läkarbesök jag måste gå på. "ogilla! har dock mailat ridfröken och frågat om jag kan rida kl 20 i stället om det finns plats. Ska bara rida lite lungt och undvika dom skumpigaste pållarna så det inte blir några fler komplikationer i maggen.

Kollat lite gamla kort idag. Hittade kort på Kita. Världens finaste vovve alla kategorier. "saknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar