lördag 4 oktober 2014

Lördag

Undrar hur många frågetecken det rymms i ett huvud. Kan konstatera att jag har en väldigt stor skalle i alla fall och den består bara av frågetecken och en och annan haltande hjärncell. Hur som helst gick dom över till pencellin i tablettform igår men blev mycket sämre i natt så nu ska jag återigen få det intravenöst. Alla leder fullkomligt kokade, fick feber och utslagen blossade upp igen. Fick återigen höra att jag var ett " komplicerat fall ". Det ska göras en ny röntgen av buken då jag haft mer ont så då får vi väl se. Jag ligger väl här med grått hår, rynkor och en bridge blandning år 2064 fortfarande med pencellin i armvecket mot någon infektion ingen hittar.

Magnus och Sofia skulle hämta kissen igår men han hann rymma ut och vägrade komma in trots lock och pock. Dom skulle göra ett nytt försök idag. Han gillar verkligen inte att bli fångad och satt i bur. När han väl är i buren är han cool lugn och halv sover.

Nä nu ska jag nog blunda lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar