söndag 16 november 2014

Hopplöst

Blir ett deppigt inlägg och känner att jag inte har så mkt att tillföra just nu. Inlagd som ni vet men det nya är att bukväggen inte höll så har åter ett stort sår i buken. Transplanterat hud i mars i umeå som dom lagt över buksåret i hopp om läkning och det har hållit till nu. Kände på mig att det var nåt på gång då dom skickade hem mig tidigare i veckan och allt brast hemma...känns som om jag åter är på ruta ett med tanke på att det nu gått ett år och buken var ej helad. Känns som att min knä op aldrig blir av. Idag vill jag bara ge upp. Idag bryr jag mig inte vad som händer.  Har ingen energi och ingen livsglädje. Jag hoppas att jag kan hitta den igen...någonstans. Ni andra får ta hand om varandra och glöm inte bort att hälsa och lycka inte kan köpas för pengar. Inte äkta lycka i alla fall.

Kram

1 kommentar:

  1. Älskade vän! Skickar kramar, tro, hopp och kärlek i raketfart till dig! ����
    /x-svägerskan

    SvaraRadera