tisdag 27 november 2012

Idag har jag och mor varit och rantat på Storheden för div inköp b.l.a röda julstjärnor på fot men dom var slut :( synd för dom var jättefina.Varje år muttrar jag över julen och julpynt men köper ändå alltid något nytt. Något jag def aldrig kommer att köpa och hänga upp är dom blinkande ljusslingorna i olika färger som ger en epilepsi. Kan inte förstå hur folk klarar av att ha dom på balkongen då jag själv tycker att grannarnas ljusslingor är nog jobbiga att titta på. Nu kan jag iofs välja att inte stå och våldstirra på dom men man kan liksom inte undvika dom om man ex tittar ut genom fönstret. Som vanligt då man är på Storheden så hamnar det en del grejer i korgen som man inte från börjat planerat men som man vet att man behöver när man ser det. Tänk om det hade gått lika lätt att köpa lampor och motorvärmar sladd till bilen. Någon har roat sig med att stjäla min sladd. Att det ska vara så svårt att låta bli andras gjejer.

Blir en tidig kväll i kväll då jag somnade 04 i morse. Ibland kan man ha oerhört viktiga saker att uträtta nattetid som inte känns lika viktiga då man ska upp någon timme senare. Det är ex väldigt viktigt att sitta på nätet och klicka hem livsnödvändiga saker som hudprodukter och div klädesplagg och snöa in på sorgliga videos. Apropå snöa in så får det gärna komma lite snö nu.

/L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar