onsdag 1 maj 2013

Kultur

Äntligen kunde jag hämta ut paketet med böckerna i triologin "Viktoria Bergmans svaghet". Har hört så mycket gott om dessa böcker och gillar skarpt böcker där spänning och psykologi varvas-psykologiska thrillers. Beställde alla tre så lär väl ha näsan djupt i en bok den närmaste tiden. Har inte kunnat koncentrera mig på att läsa böcker senaste tiden men har en känsla av att jag kommer att gilla dessa skarpt. Återkommer med ett utlåtande.

Idag släpps den tredje och sista delen i Jerker Erikssons och Håkan Axlander Sundquists trilogi ”Victoria Bergmans svaghet”.
GD:s Anders Wennberg är imponerad: ”Denna trilogi är bland det bästa jag har läst på svenska i krimi-genren. Kanske till och med det bästa.”




 Vi ses väl då jag har läst ut alla tre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar