tisdag 18 mars 2014

Umeå?

Känner mig less och uppgiven idag. Det känns som om mitt liv går ut på att vara sjuk och tillbringa tid på sjukhus. Vill bara ha tillbaka mitt liv igen och leva som en normal människa och göra sånt jag tycker om och som människor gör. Tänk att bara få ta en promenad eller bara kunna gå en sväng på stan. Kunna städa och handla själv och sitta på en hästrygg. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt men har märkt att hjärnan på nåt sätt inte tar in allt på en gång och det gör att jag fått mkt sämre minne och blandar ihop saker. Nu väntar jag i alla fall på besked om ev förflyttning till Umeå. Dom vet inte riktigt hur dom ska gå vidare här. Känns väl sådär att behöva åka dit men det kanske innebär något bra. Vad vet jag. Blir det Umeå så ska jag kapa en helikopter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar