fredag 3 februari 2017

Fredag

Vad vore jag utan storytell? En vattenpöl i djungeln. Vet inte hur många ljudböcker jag har avverkat sen jag parkerades på Sunderby sjukhus. Mitt näst största problem förutom hela hälsan är vilken bok jag ska lyssna på. Vet inte hur många böcker jag har påbörjat och sedan hoppat till nästa för att den kanske är liiite bättre. Just nu har jag just påbörjat kaninjägaren med Kepler och den verkar lovande.

Varit ganska pigg idag och det beror nog på mängden cortison dom gett mig direkt i blodet två dagar. Har därför passat på att ränna i korridoren med mitt gåbord samt gjort mina övningar. Lär känna av det i morgon men må så vara. Pratat med Pernilla i telefon och vi har gjort planer som ska genomföras om två år. För om två år borde jag ju fått komma hem. Pratat med bror som varit och lämnat kisse åt moster då dom åker utomlands i morgon. Saaaknar kisse mkt! I morgon skulle pappa komma hit och tror han får hjälpa mig ut en stund om det inte är för kallt. Det var väääldigt längesen jag var ute!

Nu lite på spåret och skavlan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar