måndag 8 september 2014

I morgon skulle jag ha åkt till Umeå. Som jag sett fram emot denna operation. Operationen som skulle förändra mycket i mitt liv och göra så att jag på det stora hela fick tillbaka mkt av det jag inte kunnat göra dom sista åren och slippa denna smärta.

I stället ligger jag i s byn med inflammation i tarmarna och just nu väntar jag på röntgen som ska visa på hur många abcesser som är kvar och dess storlek. Om man behöver dränera någon el om dom svarat bra på antibiotikan.

Det är helt otroligt vad jag har fått tillbringa tid på sjukhus detta år...och förra. Det är hemskt att se alla sjuka människor och här på ava är dom flesta riktigt dåliga. Det är väldigt många som har mag och tarm problem och det uppstår ofta svåra komplikationer efter buköppningar.

Åå vad jag vill att allt ska börja ordna upp sig nu. Vill ha tillbaka mitt liv och kunna göra det jag tycker om! Framför allt rida och ta en riktigt lång promenad och gå på stan och shoppa sjuuuukt mycket. Känner att man nog bara tilldelas en viss mängd tålamod och det börjar ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar