fredag 8 juli 2011

Helg

Varit till Sunderbyn och träffat min läkare på reumatologen. Ska börja med en ny medicin som heter Simponi. Man tar den själv i sprutform en gång i månaden. Får börja med den nästa vecka då jag ätit klart min antibiotika kur. Medicinen fungerar genom att blockera ett protein som heter TNF och som personer med inflammationer har för mkt av. Fick även två sprutor i fotleden och en i knät. Skönt att äntligen bli av med all vätska som funnits där.

Ikväll blir det grilla med "östermalmsgänget". I morgon blir det Gunnarsbyn och auktion. Mormor ska ju flytta till Luleå i september och kan inte ta med sig allt hon äger. Så om lusten faller på så vet ni att det är auktion kl 11:00 på Lingonvägen i Gunnarsbyn :) Sover över till söndag och då tar jag mamma med mig som åkte igår.

Måste nog snart hälsa på hos Fredrik och Sofia också....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar