onsdag 22 februari 2012

åksjuk

Tror inte det var någon magsjuka igår. Tror att jag helt enkelt är så stressad nu över min situation att magen helt enkelt gjorde kraftigt uppror. Ska försöka äta nåt magvänligt i em. Har bara druckit naturdiet hittils men mår inte illa alls mer. Det konstiga var som att jag aldrig mådde illa utan "kastade bara upp" ett par varv och sen var det liksom bra med det. Lite matt men det är ju inte så konstigt.
Åter varit till sunderbyn idag men hudläkaren kunde inte göra så mkt mer än att höra med min reumaläkare om vi kan höja MXT ( svagt cellgift) så att huden kanske blir bättre så den första op av benet blir av. Av denna medicin mår jag bara illa och är trött och vill helst inte ha den alls. Ekorrhjulet fortsätter alltså att snurra. Jag är åksjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar