tisdag 6 november 2018

permission

Tycker att jag skrivit ett inlägg alldeles nyss men så var inte fallet ser jag nu. Har inte skrivit på över en vecka och jag som skulle skriva ett litet varje dag så länge jag mår under kontroll. Kan ju säga att det tar en stund att skriva med pekfingervalsen med en sån här duttpenna men jag har ju tid...


Så vad har hänt sen sist? Det bästa är ju såklart min permission 😁 tog HK bussen till stallet och där möttes jag upp av Anna,  Maria och Mysan. Det vimlade av kända stallmänniskor och det var jättekul att träffa alla. Sen var mitt mål att få mig en mulepuss och efter lite kämpande fick jag mig en men att sittai i rullstolen och försöka sno sig en puss var inte helt lätt. känslan av att få vara i stallet, klappa hästar, se ridlektion där Camilla red Pajkos, träffa Anna med dottern My gjorde mig så gott. Kände mig normall och gjorde något normalt och fick träffa dom fyrbenta juvelerna jag inte träffat på ca 2,5 år. Hade svårt att varva ner då jag var tillbaka i bunkern men denna permission lever jag länge på 😁 känner att jag måste försöka lämna denna bunker oftare för jag känner att mitt huvud behöver det för även om det var underbart att återse alla fina människor så känner jag att jag blivit lite folkskygg och är van att liggao i min säng i bunkern. Nu vet jag innebörden av ordet hospitaliserad. Har i allafall frågat Fredrik om han och cissi kan tänka sig att möta upp mig på stan till veckan.
Vill gärna på lyko och kolla lite 🙄

Fått uvi så ätit pencellin i vanlig ordning. Har därför ej fått någon medicin denna vecka. Lederna är fortfarande bättre men huden är tjurig. Tränar varje dag men tycker det går sakta. tålamod är inte min melodi. Har besökt ortopedtekniska och fått världens fulaste skor. i min situation kan man inte vara kräsen. Men jag och Agda 97 ska göra stan i sommar
 i våra vinter tofflor.

Nu Hollywood fruar. Orkar ej skriva mer idag.
Sov gott!
.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar