torsdag 30 juli 2020

med katt!

Längesen jag skrev igen nu men det har varit så mycket annat. Just nu skriver jag på telefonen för hade tänkt visa er min nya kompis Busan. Har fotona här. Skriver ett längre inlägg på plattan här någon dag! Busan har kallats Bus av sin fd familj men jag tycker att Busan är mer tjejaktigt 🙂 Busan är 4 år och jag är jourhem (än så länge) åt henne. Jag hoppas att jag kan ta henne på heltid, alltså köpa henne men då måste jag få uppbackning av kattakuten om jag ex måste läggas in ( men har gjort mitt nu på sjukhus) jag pratade i kväll med en av dom ansvariga för omplacering av katter och hon skulle prata med sin kollega om det är något man kan lösa så vi får se. Jag har blivit så fäst vid henne redan! Djur skänker så mycket glädje! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar