fredag 29 november 2013

Grattis!

Grattis kära bror Magnus på födelsedagen! Inte klokt vad gammal du blir. Nästan så att det är straffbart. Det bjöds på supergod smörgåstårta och min present gick i delikatessers tecken. Jag och Eva engagerade Ica-maxis schark personal till max och det blev löjrom, torkat renkött, kryddkorvar, salami samt en fin wirre (blä) Kommer aldrig någonsin tycka om Wirre!
Trevligt att träffa delar av släkten men fina mamma fattades otroligt mycket :(

Moster Anso tog ner lite julsaker åt mig så pyntat lite men det tar otroligt lång tid vad jag än ska göra och blir trött på en gång. Jobbigt då viljan finns men inte orken. Har saker i hela lägenheten i en salig röra då jag hämtade hem en massa saker jag hunnit samla på mig på Öberga. Kisse verkar helt ha accepterat att komma hem igen och är ute mycket samt har blivit väldigt kelsjuk igen. Ordningen är återställd.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar