söndag 9 november 2014

Sjukhus igen

Ringde reumatologen i måndags för att höra så det var ok att komma och inta droppet på tisdag men så var icket fallet...undrar när dom tänkte meddela det. Sänkan var alldeles för hög och dom ville jag skulle åka upp på akuten på en gång.

Eftersom jag bara sovit och fått i . mig nån gaimomax var styrkan ej så hög och det visade sig att ett nytt bråck tillkommit och som kändes hårt och sprängt. Nä men dom skickade hem igen vilket orsakade blodbad mitt i natten då allt gick sönder. Var ej så kul.
Anso fick komma tillbaks torsdag och torka blod och magnus fick skjutsa till akuten. Utan honom hade dom väl skickat hem ingen för orkade ej prata själv men han hade käften med sig.

Nu på avd 53 övre gastro. Lika bra jag flyttar in här. Inget lär väl hända som vanligt...
Less som faaan. Hoppas jag är pigg och pratpåhugget.nu i morgon!

Sätter ut bilder på gullisarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar