onsdag 4 mars 2015

Vänskapsrelationer

Liksom kärleks relationer måste vänskaps relationer också vårdas. Jag har så fasligt dåligt samvete över att jag inte kan finnas där för mina vänner på det sättet jag vill. Har ren ångest över att jag inte kunnat köpa presenter till er vänner som fyllt jämt och till dessa fantastiska bäbisar som kommit till världen. Jag älskar att köpa presenter och det är frustrerande att inte kunna göra det. Jag vet att ni tänker annorlunda men det hjälps inte. Folk fyller år till höger och vänster och inga presenter blir det.

Sen vill jag laga en god middag med ett gott vin och bjuda er alla. Bara surra tjej snack och analysera livet :)så fort jag är på benen då jäklar! Tack för att ni finns och för allt stöd! Kraaaam

1 kommentar:

  1. Vi vet ju alla hur du är och hur du känner Linda! Ta det lugnt och GLÖM det dåliga samvetet. När du är på benen igen ska vi fira ordentligt tillsammans - både dig, alla bebisar, födelsedagar och annat trevligt!! :D :D Kraaaaaaaaaaaaam A

    SvaraRadera