onsdag 1 februari 2017

Februari

Första februari idag. Har inte stuckit ut nosen sen i mitten av november. Snart tre månader...jösses. Det känns som att jag befinner mig på en annan planet. Kanske ska göra adressändring hit.

Det känns bättre i ryggen tack och lov. Jag hoppas det håller i sig och att det inte bara är tillfälligt. Försöker träna i korridoren men oj vad svag jag är i ryggen. Det är svårt att bara stå rakt upp utan att hänga på gåbordet. Ska få cortison i dropp nu i två dagar. Sen kan jag vikariera som röd boll i boll havet på leos lekland. Man blir lite smått speedad och kommer nog ha svårt sova i natt. Cortisonet ska fhv göra så att lederna blir lite bättre. Hemgången verkar dröja. Har aldrig velat hem så mkt och saaaaknar min fina pälsboll. Magnus och Sofia åker utomlands på lördag så då ska kisse vara hos moster Anso. Hoppas det går bra men Zambo gillar anso så det gör det säkert. Kisse är lite svår att charma.

Nu lite sjukgymnastik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar