onsdag 31 oktober 2012

Sovit rätt dåligt i natt p.g.a mammas läkarbesök/behandling. Idag hade hon en väldigt vettig läkare. Tyvärr hade dom bokat läkartid före röntgen så läkaren skulle höra av sig då han hade fått svar av röntgenläkarna. Ser allt bra ut (ej spridning el större tumör) så får hon vila från cellgifterna nu i tre månader. Det är min enda och högsta önskan att hon slipper dessa behandlingar nu en tid och får tid till att komma igen och bygga upp lite muskler och gå upp lite i vikt osv. Att hon får några "vanliga" månader och slipper sjukhus, behandlingar och provtagningar. Dessutom får vi anhöriga lite andrum och det skulle underlätta min egen operation mycket. Att kunna koncentrera sig på den.

På tisdag ska jag till reumatologen och mest troligt läggas in något dygn för medicin ökning. Nu är ju typ tre veckor sen jag var inlagd så jag tycker det börjar bli dax...hm... Kan ju hinna glömma bort vägen och hur sjukhusmaten smakar.
Nä nu hörde jag sova högt och tydligt!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar