tisdag 1 november 2016

Hemma och lchf

Det var mer än underbart att få komma hem och sova i sin egen renbäddade säng. Kunde knappt hålla ögonen öppna vid 20 så orkade inte bråka med ögonlocken och försöka vara vaken så har sovit som en liten gris utan uppehåll i 12 timmar! Kommer ej ihåg när det hände sist. På sjukhuset har jag blivit väckt flera ggr varje natt av att dom tagit kontroller, kopplat dropp, tagit bort dropp samt kollat prover. Man får ingen sammanhängande vila på sjukhus.

Behövde inte fortsätta med någon antibiotika så fhv är infektionerna borta nu. Ska ta prover varje tisdag en månad för att hålla koll.

Nu när jag är hemma blir det liberal lchf kost. Beställt varor från coop för över 2000 kr. Det tar nog ett tag att komma in i tänket och jag läser på och följer bloggar samt gått med i grupper på facebook. Började se sockerfilmen igår men orkade ej se klart. Ska se ut den idag. Man blir helt chockad över allt socker i våra livsmedel! Det är dolt socker i dom flesta livsmedel ex i kycklingfile. Jag funderar även på att äta enligt 16/8 Det passar bra om man som jag har svårt för att äta på fm. Då äter jag mina mål ex från 14 till 22 och sen fastar jag 16 timmar till 14 nästa dag. Nåja vi får se vart det landar. Har i af insett hur viktig kosten är och att vi inte är gjorda för att äta massa socker. Ska göra mitt bästa för att förändra mitt tänk och äta sånt jag mår bra av.

Tagit en liten promenad från apoteket. Måste göra ett litet ryck och packa upp. Det känns i kroppen att jag haft allvarliga infektioner. Har ingen kraft och känner mig lite urlakad.

Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar