fredag 18 november 2016

Ryggont

Fredag idag igen. Veckorna bara flyger iväg. Som bekant är jag inte så förtjust i helger då allt liksom stannar av och inget händer. Kan ju bero på att jag alltid är ledig så helger är bara en transport sträcka till vardagen. Då det är vardag kan man få besked om operationer och man kan ordna med remisser och journaler. Allt är öppet och man kan ordna med praktiska saker och ringa viktiga samtal. Så just nu gillar jag vardagen bättre.

Har haft så ont i ryggen nu i flera veckor. Misstänker att ischias nerven är i kläm. Det gör så satans ont och smärtan strålar ner i benet och har knappt nån känsel i vänster fot. Legat flera dagar och gruvar mig för ex toa besök. Trots värktabletter gör det såå ont. Går ej beskriva. Har tid hos sjukgymnast idag. Vet bara inte hur jag ska ta mig dit...Måste väl kontakta sjukvården i helgen om det inte blir bättre.
Skulle ha åkt till Arjeplog för att fira min kusin som fyllt 30 men det går ju inte i nuläget 😯

1 kommentar: