lördag 20 januari 2018

I gropen igen

Nä mina bra dagar fick inte vara så länge. På tisdagen fick jag åter igen ont i ryggen. Man ville göra en datormografi för att se hur det såg ut. Dtn visade att kotan jag tidigare hade så ont av nu blivit en ännu större kotkompression och det såg ut som den låg och tryckte mot ryggmärgen. Man ville gå vidare och det gjordes en MR. För ett år sedan fick jag ta mkt lugnande men igår somnade jag trots högljutt bankande och knackande och cellskräck 😊 jag är nog botad.

Nu har jag sängläge. Får ej gå upp förrän ortopeden kollat bilderna. Jag ska få nåt skelettstärkande preparat för är nu väldigt benskör. Dom vill ej att jag går och belastar. Ev kan operation bli aktuellt och vad händer då med Manchester? 😟 Jag som kommit igång med träningen och kosten. Vikten går nedåt och har haft perfekt blodsocker. Detta kunde inte kommit mer olagligt.

Så nu ligger jag bara och väntar på besked om vad som ska hända. Haft besök av bror och Sofia. Dom ska hämta en ny tjejkisse på fredag. Nu blir det lite gåsmamma och varma koppen. Lät som en balanserad meny. Hittade en mkt gammal bild på mamma med syskon. Mamma längst till vänster och den äldsta. Älskar dig mamma!

Lev och må.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar