tisdag 16 januari 2018

På ranten

Igår var jag på permission med möter Eva och Malin. Vi var på Stadium outlet och jag fick äntligen ge shopping nerven lite uppmärksamhet. Hittade nya träningsskor och fyra troppar ( tröjor och toppar) och för en stund glömde jag sjukhus och stundande operation. Det var så skönt du att komma ut lite. Till veckan är ett stallbesök inplanerat och jag längtar sååå mkt efter en mjuk mule och få andas in lite hästlukt.

Annars fortsätter sjukhuslivet utan några större händelser. Får sondmat och ett mål sallad per dag. Tränar varje dag i gymmet men har ju inte gått på flera år och har fyra kotkompressioner samt ett enormt bråck som hänger så det underlättar inte direkt. Haft mkt mer ont nu i ryggen igen och nu har jag ingen Eda i ryggen...😖

Farmen. Som jag längtat...men är dom inte lite tråkiga i år_? Får som inget grepp om dom. Annars går surfplattan varm och serierna går varma. Måste bara hitta nån jag fastnar för. Nu farmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar