söndag 7 april 2019

kalas

Igår var jag på permiss till mormor som blev hela 87 år i fredags 😊 det är en riktig liten krutgumma även om minnet börjar svika mer och mer. Jag blir alldeles för gammal på tisdag så vi slog ihop oss och hade lite släktkalas och det var helt underbart att få lämna sjukhuset och träffa släkten och fika gott och dessutom fick jag väldigt fina presenter 😁 ska försöka lägga ut några bilder men det återstår att se om jag lyckas. Bloggar från mobilen som har gått sönder så halva displayen är grön så ser knappt vad jag gör. Ni får ursäkta att bilderna är lite osynkade.


Bror Magnus, kusin Johnny och moster anso.

Lilla Nemi. Kusinbarn.

Jag och mormor.

Mina presenter 😊

Tårtan och mormor.

Malin.

1 kommentar:

  1. Den tårtan du, den ser mmmmmmmycket god ut! Så roligt du fick komma ut och fira lite! Grattis lite i förskott Linda!

    SvaraRadera