söndag 21 april 2019

Påsk

Oj nu är det längesen jag skrev något här på bloggen. Har hunnit smälta beskedet med operationen i Manchester men måste erkänna att det känns väldigt tungt och att jag känner mig ganska så rädd för det som komma skall. Det som är värst nu är denna eviga väntan. Jag vill åka helst igår och göra bort det. Jag vill att det ska ge ett bra resultat, att jag inte ska ha alltför ont och att dom skickar hem mig så fort det går så jag får göra rehabiliteringen här på hemmaplan. Just nu väntar vi bara på att dom ska få ihop allt där borta för det är olika team som ska medverka. Jag är bara stressad över att jag ska hinna bli jättedålig igen och inte kan opereras då det väl är dags...

Igår var det påskafton som firades med delar av släkten hos mormor. Vi åt lite påskmat till förrätt och sen grillat med potatisgratäng och tillbehör. Eva skulle göra potatisbakelser och det såg jag framemot för har aldrig ätit det men kära mormor hade glömt det och redan gjort gratängen då Eva kom så det bidde ingen bakelse men det var gott i allafall. Till efterrätt hade Malin och Eva gjort en otroligt fin påsktårta som föreställde en kyckling. Ska lägga upp bild sen för skriver på plattan och bilderna är i mobilen. Fredrik och Cissi var också där med småkillarna så fick mig gokramar ❤ dom var här tidigare i veckan och hälsade på och höll på att riva stället 😊 det är med livet som insats man låter sig bli skjutsad i rullstol av dom. Men jag uppskattar deras besök sååå mycket!
Magnus hade köpt en stock snus och bad honom köpa sura vingummin eftersom dom slutat ta hem dom hit till kiosken och jag har fått dille på dom. Han hade köpt typ 1.5 kilo...

Idag har finaste flickorna Elivia och Pernilla hälsat på. Sååå roligt och mysigt ❤ dom hade med sig godsaker och ett supersnyggt läppstift 🙂 fick ett jättefint läppglans av Laila då jag fyllde år. Tror folk vet att jag gillar smink. Deras besök var så uppskattat och idag hann vi nästan med alla punkter på dagordningen.
Nu blir det middag men skriver mer en annan dag. Ha det gott!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar