måndag 9 maj 2022

utflykt

I kväll är det dags för ett SM guld! Det börjar bli dags. Jag har för avsikt att se matchen. Tror dock att Luleå får det tufft och tyvärr vinner Färjestad. Det positiva med det är att vi då har chans att ta guld på hemmaplan 🙂 oliiiidligt spännande!

Har varit på ranten idag.och åkt med en väldigt hjälpsam kille. Vi var tvungen att stå stilla och ladda färddatorn innan vi kunde åka. Har jag aldrig varit med om. Men jag utnyttjade situationen och frågade om han visste hur jag kommer in på messenger igen efter inlämningen för lagning. Han tog min telefon och knapprade på lite och vips var jag inloggad. Det var ju supersnällt av honom! 🙂

Åkte till dollar för att köpa ljus och lakan till sängen. Kom hem med något mer. Det är lätt hänt. Men höll allvarligt inte på att kunna lyfta den. Kassörskan var så hjälpsam och hjälpte mig att sätta upp varorna på bandet och packa ner i påsen. Träffade på 2 hjälpsamma människor idag ❤ överlag så är människor oftast hjälpsamma om man ber om hjälp och ofta gör dom det utan att jag ber om hjälp ens ex om jag tappar något på golvet. Man kanske vågar tro på mänskligheten trots allt.

Har tänkt ringa tandläkaren i typ 7 månader. Nu är det riktigt akut. Bitit sönder en tand och nu är det ingen återvändo. Den är så vass så att den skär sår på tungan. Kan bara tugga på höger sida och det gör ont bara att dricka. Jag tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren 🙄 men måste ringa typ i morgon.

Nä lite middag på det här och sen hockey!
Hoppas dom får till en riktig offsidevändning i målområdet!

        Egon föga imponerad av mina köp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar