lördag 2 mars 2013

Lördag

Idag hämtade jag upp mamma och sen åkte vi på stan. Hon fick sina ärenden gjorda och jag råkade köpa två toppar och ett par jeans. Mamma köpte gardinstång, sjalar, kofta, örngott och lite smått och gott.
När vi skulle upp till Claes Olsson sa mamma att hon inte gillade den branta rulltrappan ner. Tänkte inget mer på det då vi gick runt men sen då vi skulle åka ner med rulltrappan fick jag nån slags panik attack så höll på att flyga baklänges och försökte få fäste genom att gå bakåt. Det var ruskigt nära att jag höll på att ramla och riktigt obehagligt. Åkte hiss resten av turerna. Har alltid tyckt att rulltrappor varit lite läskiga men dagens reaktion var rätt oväntad. Skulle prova åka lite senare men vågade inte. Undrar vad rulltrappfobi kallas.
Träffade bror, Sofia och barnen på stan och Kid tyckte det var jättekul att åka rulltrappa :) Både jag och mamma var helt slut efter att sprungit runt på stan så somnade en timme då jag kom hem. Känner att jag är rätt uppjagad efter dagens tråkiga besked. Svårt att ta in...


/L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar