måndag 4 mars 2013

Måndag

Igår fick jag hög feber ont i buken så befarade att jag åter igen fått bukhinneinflammation. Detta skulle ju i så fall äventyra min operation så det kunde inte komma mer olägligt. Tänkte att jag avvaktar tills idag och idag är det mycket bättre så förhoppningsvis kommer jag mig iväg med före tuppen bussen till Umeå. Kan nog utan att vara någon sierska spå att jag kommer ha förbannat ont i röven och i alla leder efter 8 timmar i buss.

Har inte hänt så mycket dessa dagar. Igår var jag sjuk hela dagen och tankarna vandrade bara till Gunnar och Lenas familj. Lena är min morbrors sambo sen flera år tillbaka. Dom hade det så extremt bra ihop och delade intresset för motorcyklar. Lena hade bara ramlat ihop och dom hade fått igång hjärtat två gånger i ambulansen men den sista gången gick det inte. Jag kan inte föreställa mig så fruktansvärt dåligt min morbror nu mår.. och inget kan man göra förutom att finnas till hands.
Lena var en otroligt fin människa. En  kvinna som alltid var glad och oerhört lätt att tycka om. 
Vila i frid du fina!

Midsommar 2011. Lena är hon i jeansjacka

Det fina paret! Gunnar och Lena

Lite festligt såhär på midsommarafton. Gunnar och Lena tittar mot kameran.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar