lördag 2 mars 2013

the soffa

Plötsligt händer det! Jag somnade och sov på soffan i natt. Det är första gången jag gör det vad jag kan minnas och jag och Pernilla brukar prata om just detta. Hon somnar ALLTID till tv`n och hon har aldrig förstått hur jag inte kan göra det. Hon har försökt få mig att prova men har aldrig förstått vitsen. Om jag är jättetrött så stänger jag ju av dator, tv och släcker ner och går och lägger mig i sängen. Hur jobbigt är det inte att vakna typ 03 på morgonen och behöva gå runt och släcka ner och borsta tänderna då. Men i natt var det faktiskt skönt att bara somna med tvn på. Brukar ni somna framför tv:n? Mådde inte så bra i går kväll och hade en del ångest och då är tv:n bra som sällskap märkte jag. Sov då rätt bra dom 4 timmar jag fick sova. Somnade alltså mer än sent och nu ska jag och mor på stan en sväng.

Ha en bra lördag!

1 kommentar:

  1. Trixet är att förbereda sitt soffsomnande.. borsta tänderna, släcka mm samt att välja ointressanta program, gärna på svenska.
    Bra att du fick sova några timmar iaf=)
    Kram p

    SvaraRadera