fredag 7 juni 2013

Dop

Idag döptes lilla Lion i domkyrkan. Han tog det hela med ro och var mest nyfiken på kuverten prästen hade i handen. Tyvärr tar min kamera inte några bra bilder inomhus så får vänta in lite bilder som Magnus tagit i stället. Utomhus tar den dock ok bilder så lägger upp några nedan. Idag åkte hallänningarna hem :( har varit så roligt att träffa dom om än under väldigt sorgliga omständigheter. Jag ska i alla fall prata med personalen här på Öberga om jag kan åka ner till Halmstad 6-14 juli och hälsa på samt åka till Falsterbo och se lite hästtävlingar. Har aldrig varit där och vill gärna dit! Vet dock inte om man får ledigt från dessa behandlingshem.

Malin och Åsa har bott i min lägenhet och det ångrar jag inte! Dom har skrubbat diskbänkar, städat mina garderober, dammsugit, organiserat, sorterat, städat toa, tvättat och gnott så höll inte på att känna igen mig då jag åkte hem en sväng idag. Dom påstår att jag har mycket kläder och att det inte ryms mer i mina garderober och ändå har jag tagit rätt mycket kläder hit till Älvsbyn och ändå hade jag inget att ta på mig till dopet så var tvungen att köpa en ny långklänning ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar