onsdag 26 mars 2014

Onsdag

Verkar inte bli någon operation förräns nästa onsdag. Det slutar nog med att jag får fira min 40 års dag på någon sjukhussal :( dom lär nog inte släppa hem mig förrän dom ser att inplantatet accepteras och börjar läka. Är riktigt skogsdålig nu. Tar mig med stooor ansträgning och värktabletter dom 5 metrarna till toa. Kan inte längre använda dom flesta fingrarna, ej böja i handlederna. Kan heller inte alls dra upp eller använda axeln och handen är extremt uppsvullen. Kan ej vrida huvudet till vänster och kan inte gapa nåt vidare. Knän och fotleder är som bollar. Det härjar hejvilt. Men det värsta var dagens insikt att dom inte säljer snus här!! Katastrof.

1 kommentar:

  1. Jag tänkte bara säga att jag tycker så oerhört synd om dig. Är övertygad om att du kommer att kunna rida m.m., m.m.,m.m. en dag men din resa har varit grymt svår.
    Stor Kram / Eva

    SvaraRadera