måndag 31 mars 2014

Operation

Idag blev det operation två dagar tidigare än planerat. Trodde ej det skulle bli någon alls just nu då dom hittat bakterier i blodet och infektionsvärdena åter höga. Dom beslöt sig i alla fall för op så jag fick en ledig tid som blivit. Hann inte ens ringa runt och berätta men jag är nästan vaken och lever
Tror det gått bra men ej hunnit prata med operatören. Det som är mindre bra är att min syrehalt i blodet dalar fort och är svår att få upp igen så kirurgen tyckte jag skulle hålla mig från operationer?! Ja det är ju något man gärna gör i onödan...Dom väckte mig i operationsrummet med den där intubations saken i halsen och klappade mig på kinden och skulle ha mig att andas. Liiite panikartat men var rätt trött så den riktiga paniken började komma då dom drog ut den.

Nu har jag en stor pico maskin tills fredag och sen vet jag inte riktigt vad planen är. Känns i alla fall som ett litet delmål. 
Nu trööööttttt. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar