torsdag 20 augusti 2015

Trött

Trött, trött. Trött fysiskt och psykiskt när det aldrig vänder. Vintern och sommaren har i stort sett gått obemärkt förbi men har noterat att det varit sommar denna vecka. Det finns millioner saker jag hellre gjort än legat här...

Har återigen feber med sårinfektion
Antibiotika i dropp. Håller mig från socker och drömmer om choklad.

Känner mig lite besviken. Hade mer besökare i uppsala. ..visst man kan inte påverka hur andra prioriterar men hade jag haft en nära släkting eller vän som i stort sett bor på sjukhus hade jag absolut hälsat på så ofta det gick. Det är väl det minsta man kan göra och om ni visste hur betydelsefullt det är att få besök utifrån. Jag är så less på att få bli besviken på människor jag tycker om och vill umgås med.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar