torsdag 19 maj 2016

Det går runt och det går runt

Klockan är 01 och jag ligger i en säng på ännu en avdelning på sus. Med dåliga värden tillsammans med hålet som varar i op ärret ville dom inte släppa hem mig så i morgon ska infektions läkare göra en bedömning. Finns det någon gud däruppe så låt mig slippa protes infektion!! Det som gjorde att jag åkte upp var för att sköterskan på reuma sa att min snabbsänka var 350 och det tillsammans med hålet i ärret gjorde mig livrädd...men vet ni vad? Hon hade läst fel och läst upp proverna från förra veckan! Man får ju edtspader. När jag fick veta det och sänkan bara låg runt 80 så var jag ju på väg hem igen. Läkaren hade dock andra planer och tar allvarligt på ev protes inf. Bara vänta och hoppas på det bästa.

Ännu en natt på sus. Jihoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar