måndag 2 maj 2016

Ensam

Tror de flesta människor känner sig ensamma ibland. Man kan känna sig ensam fast man har en familj. Man kan känna sig ensam i sin relation kanske för att man inte riktigt når fram till varandra.

Jag har haft en mindre bra helg då jag verkligen känt mig ensam. Alla har sitt . man umgås alltmer mindre. Som singel med alla mina fysiska problem gör så att  so känner mig fången i min kropp. Jag har ingen att prata med som förstår vad jag går och gått igenom. Man vill ju heller inte nästla sig in hos någon som tredje hjulet men det är oerhört sällan någon bjuder över en. Nu har ju trappor ställt till det också. Det är oerhört svårt att få till en kväll då man samlas och surrar. Kanske äter nåt. Det behöver ju inte vara nåt stort. Även om man har fullt upp så kanske man kan få ihop det. Fy fasen vad jag saknar kortspel och häng! Saknar barnen också...

Kram!
.

2 kommentarer:

  1. Underbart kort det högst upp med hästen!!
    Du är inte ensam <3 kram/p

    SvaraRadera
  2. Instämmer, du är inte ensam även om avstånd kan få det att kännas så! Till och med att sommaren får vi ta en riktigt äkta kortkväll!! Kram A

    SvaraRadera