tisdag 17 maj 2016

Renbestyr

Dagarna bara går och ingenting händer. Nya prover är tagna igår och om dom är ok kanske jag kan börja med den nya medicinen. Har den i kylen och om ni visste hur mycket jag vill öppna förpackningen och ta mig en spruta! Det kan väl knappast vara olagligt men nåt säger mig att det inte skulle vara så populärt. Får väl vänta då för det vet jag hur man gör.

Renskinnet ligger på minus just nu! Jag har aldrig sett ens ett levande djur håra så mycket. Alltså det är inte klokt. Har vitt hår typ överallt i mängder. Förstår inte vad som hänt för han har legat snällt sen min 40års dag och aldrig förr hårat. Sen orsakade han så att jag inte kunde åka till Maria och äta pizza och se schlager utan fick ligga med benen i högläge i stället och missade en äkta schlager kväll :( och som jag längtat efter pizza men det var ju bra att brödnäbben inte fick tugga i sig dom kalorierna.

Egentligen gjorde väl renen inte mer än bara låg där men jag skulle stänga balkongdörren och renen hade för stora öron så jag snubblade och vips låg jag på golvet. Höll inte på att ta mig upp men hasade över till soffan och tog hjälp av bord och soffa och på nåt sätt lyckades jag kravla mig upp. Som tur är hände inget allvarligt med knän och resten av kroppen mer än att det gjorde mer ont och blev lite blå och hårig. Jag orkade då inte se schlagern färdigt och tyckte tyvärr inte om sveriges bidrag och trodde faktiskt inte han skulle bli bland dom 10. Men han var duktig. Kan ej uttala mig om Ukraina för har bara hört lite kort men det jag hörde var inte i min smak.

Nä nu har medicinen börjat verka så är väl dags göra nåt av dagen. Blir inte så mkt gjort då jag känner mig så skruttig och utslagen. Som mitt renskinn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar