lördag 30 april 2016

Sov gott!

Igår var vi och tog farväl av lilla farmor. Begravningen var fin och kort med bara oss närmaste precis som hon ville. Jag har inte riktigt fattat att hon är borta då det gick så fort. Visst hon åkte in och ut från sjukhuset i slutet men jag trodde det mest berodde på att hon ramlat mkt hemma och att hon samlade på sig mkt vätska. Trodde absolut inte att det var så allvarligt. Har själv haft så mycket med operationer osv så har inte riktigt orkat engagera mig. Av pappa har ju informationen inte varit så bra...men nu slipper hon flytt till äldreboende och hon har uttryckt att hon är färdig med livet så nu har hon det säkert bättre och sitter på ett moln med mamma och dricker champagne :)

Efter begravningen åkte vi till Magnus och Sofia och fikade. Dom har verkligen fått fint! När jag kom hem var det som att nån klubbade mig i skallen och somnade och sov flera timmar. Det är så mycket spänningar med begravning och det är skönt att den är över.

Vila i frid fina farmor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar