fredag 1 april 2016

April

Första april idag. Har tillbringat mina två senaste födelsedagar på lasarett så det blir spännande se om jag klarar mig hemma fram tills den 9e 😊 Ja och nu undrar ni självklart vad jag önskar mig!

× En trygg varm häst med betyg A i uppförande, trafiksäkerhet och ridbarhet. I presenten ingår även stallhyran och andra omkostnader.

× En egen kock och psykolog som man tar ut ur garderoben vid behov

× Ett par bra hörlurar

× En badrumsvåg

× Ett stort lakan

× En ny fluffig dunkudde

× En ny bil som aldrig behöver service, lagas eller tankas

Mest av allt önskar jag att resan med knälederna Big och Ben fortsätter åt rätt håll och att övriga operationer snart kan bli av. Sen önskar jag att jag kunde få träffa mamma men det går tyvärr inte 😢

Kirurgen igår. Sänkan hög igen. Varar från fisteln. Mer pencellin. Nya prover måndag och får jag högre feber ska jag åka akut.
Mer ont idag men tog i lite för mkt. Efter sunderbyn åkte jag och kollega Eva på en storheden sväng och fastnade såklart på ica maxi i 1.5 timme. Dom har rullstol där. Mkt bra! Det är så bra handla med Eva för hon ger massa hälsosamma tips och det åker ner nyttigheter från alla håll :)
Vet inte riktigt vad jag äter men jaa...bara jag gör det.

Visst blev kisse fin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar