onsdag 20 april 2016

Väntans tider

I väntrummet på sunderbysjukhus och väntar på sjukresa hem. Det finns inte mkt tråkigare än att vänta och vänta och vara hungrig och behöva besöka damrummet. Hade tid på reuma idag och ska få börja med en alldeles ny medicin som ska tas i sprutvariant. Har fått en ny läkare ' pust ' och tänker inte ge mig på hans namn. Verkade vara trevlig. Han skulle återkoppla till mig i morgon om hur den första sprutan ska tas och är även ett licens preparat så apoteket måste ta hem osv osv. Inget nytt på medicintjorv fronten...

Som det är nu har ett våldsamt skov blossat upp så kan ej träna som så viktigt är. Hoppas den snart börjar verka nu helst innan jag tagit den.

Kokade köttsoppa igår...hade kunnat äta det resten av livet men då med klimp! Hade ej ingredienser 😐Vilken underskattad husmanskost. Köttsoppa, fiskbullar, sötpotatis och tortellini!

1 kommentar:

  1. Haha vi har verkligen exakt samma matsmak! Köttsoppa och sushi skulle jag lätt kunna leva på om jag hamnade på en öde ö.. Enkel och begriplig mat! Minns du när vi hängde på låset till leverbiffarna på skolan =D
    Fint att du håller igång med träningen. Ses snart! kraaam p

    SvaraRadera