fredag 2 september 2016

Mossig

Ligger i sängen och väntar. Hela mitt liv är en enda stor väntan. Jag väntar på sköterskan på morgonen och sen väntar jag på att medicinen ska verka så jag kan starta dagen. Jag väntar på frukost på sängen och det har jag gjort dom 10 senaste åren och det ser inte så lovande ut att jag får det idag heller. Sen väntar jag på ett besök hos kirurgen och på besked om hur vida buk operationerna ska ske. Jag är så förbannat less på att gå omkring med ett bråck stort som en fotboll. Det gör ont i ryggen, axlar och armar att gå omkring med sån extra tyngd på vänster sida. Kan inte träna knälederna så som jag ska pga bråcket. Det gör så att jag belastar helt fel och får ont. Är ganska aktiv i lederna. Den nya medicinen fungerar bra på huden men ej på lederna. Får bita ihop till nästa besök för då har jag då gett cosentyx en chans.

Nä dags att ta sig upp. Det var tänkt att Camilla skulle hälsa på idag men jag har feber och magen är helt ur lag. Blir så matt då jag ej får behålla någon näring.
Hoppas det snart kommer ett nytt tillfälle för tjej pladder 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar