onsdag 31 augusti 2016

Trångt var ordet

Jag har för liten lägenhet eller för mycket saker. Jag får ingen ordning hur mkt jag än sliter mitt hår och det främsta kaos stället är garderoben. Jag skulle behöva en Anna eller Maria här som kunde styra upp lite. När jag då äntligen har vikt in fint så håller det ju bara tills man ex ska ha den fjärde tröjan och vips är ordningen förstörd. Det största problemet är belysning! Jag ser ju inte vad jag har och det kan bli fel flera gånger och sen är röran en faktor. Jag har en stor garderob och där hänger kläderna faktiskt rätt fint men har inte galgarna åt samma håll. Där går gränsen. Har så mycket saker också. Vet inte var jag ska ha allt.

Har städat och donat och lagat lax paj och veckosallad. Blev en sväng till coop och hämtade ut min enoooorma dd vinst på 330 kr och keno 125 kr så nu sitter jag och kollar resor. Tur det är gratis att drömma. Det åkte även ner två krukväxter som givetvis gick och orange för att matcha mina gardiner ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar