tisdag 2 augusti 2016

Hej alla läsare! Hur har ni det i värmen? Personligen har jag lite svårt för att orka andas och leva då det är sådär riktigt kvavt. I morse var Tor fruktansvärt förbannad och jag lovar att han satt på ett moln rakt över vårt hus för det dånade så väggarna skakade. Det är mysigt med åska och regn om man befinner sig på ett säkert ställe.

Igår var jag på dop då lilla Edwin döptes och han döpte sig själv i princip. Bilder kommer snaaart
Har hunnit vara inlagd 2 dygn för fick feber och har otroligt lågt blodtryck. Måste ringa vårdcentralen i morgon. Idag har jag också tagit cozentyx sprutorna. Dom har helt klart hjälpt i huden som är mkt bättre! Nu väntar jag bara på att kirurgen ska kontakta mig ang operationerna av buken. Men alla har ju semester...under tiden försöker jag träna så gott det går med mina nya knäleder.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar