tisdag 6 juni 2017

Magnetröntgen

Gjorde magnetröntgen igår men den skulle tas i två etapper. Först rygg och två timmar senare levern. Nu blev det ett kommunikationsproblem mellan röntgen och avd ang fasta. Man får inte äta fyra timmar innan leverundersökningen men till mig sa dom att jag fick äta...och det gjorde jag ju och nää... undersökningen gick ej genomföra. I morgon klockan tio är det dags igen.

Nu har mormor, Åsa och Eva just gått. Åsa har kommit hit från Halmstad för att vara med på mötet vi har i morgon. Både Åsa och Eva har talets gåva och det känns så skönt att ha stöd i detta.

Idag har jag blivit snuvad på stuvade makaroner och korv. Hade längtat hela dagen. Får det i morgon i stället. Är så sugen!

Blir nog lite rotera kudde i natt. Lite nervös för mötet i morgon. Men jag behöver nog mest sitta tyst 😊

Pappa har varit förbi en sväng och lånat snus. Han ligger också inne för en allvarlig infektion. Redan piggare pga pencellin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar