söndag 13 augusti 2017

Finbesök

Igår hade jag storfrämmande här på sjukhuset. Pernilla och Cissi var förbi. Cissi träffade jag sist på 90 talet en nyårsafton så man kan säga att det var några år sen sist. Men det var som om tiden stått stilla. Hon var lika sprudlande och gullig som förr om åren. Jösses vilka minnen vi har från den sk "Kalix"tiden. Cissi bodde nämligen i Kalix och vad som hände i Kalix stannar i Kalix 😆 Vi hade så mkt att prata om och tre munnar gick i ett och jag tror inte ens vi hade samma samtalsämne alla gånger. Det var sååå tråkigt då dom åkte men jag mådde mkt bättre mentalt och nu får det inte dröja typ 20 år till nästa gång! Tack mina damer för besöket! 💖💖💖

1 kommentar:

  1. Tack för dom fina orden vännen �� Det va så fint att äntligen träffa dig igen efter alla år. Så härligt att få ge dig en kram på riktigt �� Jag lovar att det INTE ska dröja 20 år till nästa gång..Tänker på dig..ses snart igen..Kraaaaaam tillbaka ��������

    SvaraRadera