onsdag 2 augusti 2017

Saknad...

Har sagt det många gånger och säger det igen. Då man tror att det inte kan bli värre så kan det det. Det räckte inte med att behöva ligga månader på sjukhus och invänta svar från Manchester och göra en operation som kan sluta dåligt om dom ens tar emot mig utan i veckan hittade vi vår far död i hemmet 😥 Jag är så jäkla ledsen och chockad så finns inte ord.

Idag har jag, min bror och hans tjej Sofia varit och tagit farväl. Han var sig inte alls sig lik och kände knappt igen honom. Han hade länge legat på sidan så ansiktet var sig inte likt. Satt i min rullstol och strök honom över kinden och talade om att jag älskar honom. Vi vet ännu inte dödsorsaken men jag hoppas att det gått fort.

Älskar och saknar dig pappa! 💗💗💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar