lördag 30 september 2017

Besked

Igår så hände det plötsligt! Jag fick ett besked. Hade önskat att det kommit lite närmare i tiden men jag har ju endast legat här på sjukhuset i närmare 11 månader så jag kan ju vänta lite till...Det kommer i alla fall ett team från Manchester i slutet av november. Skönt att dom kommer hit men vad deras besök går ut på riktigt vet jag inte. Dom har ju fått alla röntgenbilder, journaler och undersökningar och dom kan ju inte lika gärna snitta upp mig för att se hur tarmen ser ut och sen sy igen och sen ska åka dit om dom tror dom kan göra nåt.

Under dessa veckor som är kvar tills dom kommer är det till att komma i så bra skick som möjligt. Hela läkarkåren ska ha stor möte till veckan för att diskutera hur dom ska göra det. Tänk att lilla jag kan engagera så många resurser. Nåja, dom kan behöva ha lite att göra.

Nä jag ska väl fortsätta med mitt livsviktiga göromål. Leta en serie eller lyssna på en radiopod. Less? Näää.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar