tisdag 13 mars 2018

Positiva besked. Chock.

Har för ovanlighetens skull fått två positiva besked denna vecka. Får nu börja gåträna försiktigt och även cykla och träna lite maskin nere på gymmet 😊 så har idag gått för första gången i korridoren och det gick över förväntan. Väldigt svag i musklerna och stel lite här och där men veckors sängläge sätter ju sina spår. Den andra glada nyheten är att jag tappat 4 kilo till. Har vägrat väga mig då jag varit säker på att jag gått upp i vikt och haft ångest inför varje sondmatspåse då dom innehåller 600 kalorier styck. Det har även känt som att jag ökat i vikt men så var inte fallet. Har nu gått ner 14 kilo sammanlagt 😀

Idag har kollega Eva varit och hälsat på så nu är jag uppdaterad på olika fronter som jobb osv. Väldigt trevligt! Nu inväntar jag dagens höjdpunkt middagen. Nej har inte fått något besked Ang manchester. Vet inte vad det är som dröjer...hinner väl få någon ny kotkompression eller infektion. Börjar hämta mig nu ifrån att Robin åkte ut ur farmen och att den där hoppelitosstönten jp är kvar. Sen kan jag inte fatta att Benjamin vann mello. Nåja...har andra större saker att fokusera på 😊

Lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar