måndag 10 december 2012

Idag har mor varit på återbesök. Dock gjordes ingen röntgen? Den ska hon göra nästa vecka och inget planerat läkarbesök. Väldigt avigt enligt min mening. Dessutom har hon ont och tycker att det känns konstigt i ena sidan. Proverna var bra och det är jag väldigt tacksam över. Dock är jag inte lugn förrän hon varit på röntgen och att den inte visar nåt. Det är ganska påfrestande att bara gå och vänta på besked. Både hennes och min/mina besked angående operationen/operationerna.  Har fortfarande ingen aning om vem som ska operera och när. Har inte kunnat ta en vanlig promenad på ett år. Nu vill jag återfå ett normalt liv med jobb, ridning, promenader och div aktiviteter. Känner mig hyfsat instängd. Viktigast är dock att mamma får vara symtomfri!

Har fått järninjektion 2 idag men känner ingen skillnad. Det kanske tar ett tag att bygga upp dom där depåerna. Känner mig fortfarande som en urvriden smurf.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar