tisdag 11 april 2017

Tekniknörd

Skriver detta inlägg på min nya telefon. Min gamla har tjorvat länge och idag höll den på att börja brinna. Höll på att ladda den och märkte att den blev jätte varm och när jag vände på den hade den blivit bränd vid laddar ingången och upp på skalet och det luktade en aning bränt. Tänk om det börjat brinna på riktigt när jag legat och sovit. Min käre bror visste av en bra telefon som han körde ut till mig. Är väldigt nöjd så långt och det är visst en väldigt bra telefon. One plus 3. Har lekt med den hela eftermiddagen 😀 som värsta teknik fånen.

Varit på röntgen idag igen. Ej fått några svar. Dagarna går så långsamt. Fick tillbringa min födelsedag här igen...trist men fick besök av moster Eva med familj och fick en jättefin väska och snygga lätta skor som jag ska ha när jag springer härifrån. Mormor hade skickat med tårta som var jättegod. Fick många hälsningar och fin sång från lilla My. Inser att jag kommer tillbringa påsken här också men vad är väl en bal på slottet?

Lev och må.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar