tisdag 1 maj 2018

Blir inte som man tror

Denna resa hit till manchester har inte alls blivit som jag trodde. Min bild var att gåträna och få bättre fysik samt fortsätta med sund kost och få i mig det jag behöver. Då jag åkte från Sunderbyn hade jag inga näringsbrister och def inget HB på 67. Jag kan inte fatta hur det hunnit bli så lågt och varför. Blir ganska orolig om man sätter samman snabb viktnedgång med lågt HB och knöl i bröstet som aldrig verkar följas upp. Har även väldigt lågt blodtryck och saturation.

Jag ligger 24 timmar per dygn och orkar ingenting. Sätter jag mig upp så susar det i huvudet. Mår ofta illa och vill bara kasta ut deras mat genom fönstret. Maten i sig är helt ok men dom vet inte vad grönsaker är här. Allt man äter är mjukt och inget tuggmotstånd alls. Nu har jag varit ner på det extremt stoooora apoteket med två rader och köpt c vitamin och hårvitaminer. Sen ger dom mig b vitaminer och magnesium.

Vaknade idag med 39 i feber. Ronden gick runt och dom tror att mina dåliga inf parametrar beror på vänster knä. Jag tror inte riktigt på detta då man borde ha jäkligt ont i ett sånt infekterat knä...men är det så är det inte alls bra och kan sluta med amputation 😨😣
I em har febern gått ner och får nu min första påse blod. Har aldrig känt någon liknande trötthet men ligger och vrider mig hela nätterna i af.

Jag hoppas verkligen att jag snart får prata med Mattias den svenska läkaren. Han måste förklara ett och annat. Nu ska jag träffa både ortoped och reumatolog ang knät samt göra pet röntgen.
Snälla! Lite medgång nu 💞

1 kommentar:

  1. Åhh vad jag önskar att du får medvind nu!! Kram A

    SvaraRadera